3D First Person Shooters Collection.
 
Aantal beschikbare titels: 254
Aantal missende titels: 36
 
 
 
 Spel is uiterst goed bevonden (+100%)
 Spel is goed bevonden            (80-100%)
 Spel is acceptabel bevonden  (60-80%)
 Spel is redelijk bevonden       (40-60%)
 Spel is slecht bevonden          (20-40%)
 Spel is vreselijk bevonden      (0-20%)
 Spel is geen 3D First Person Shooter
 Spel is nog niet onderzocht
 
 
 
  Spelnaam  Dit spel is toegankelijk.
  Spelnaam  Dit spel is toegankelijk maar nog niet klaar.
  Spelnaam  Dit spel is nog niet behandeld.
   Spelnaam  Dit spel is (nog) niet in mijn bezit.
 
 
Klik op bovenstaande zoekbalk, naar welk spel u zoekt, voor MIJN mening daarover.
 
 

 

Nieuws:
 
   
7 april 2011
Het vervolg van spel: Halo - Combat evolved.
2 april 2011
 
 
 
 
 
 
 
 
Per deze datum distancieer ik mij van de Skulltag Forum en waarschijnlijk ook alle andere Doom gelelateerde forums
vanwege hun aanwezige 'corruptie' niveau van een paar aantal leden. Leden die een bepaalde status hebben waardoor
zij niet zomaar op hun fouten kunnen worden aangewezen, waaruit zij dus blijkbaar MEER durven te zeggen dan
ieder ander. Als wanneer een ander die niet zo'n status geniet, precies dezelfde spreekwijze of strategie hanteert
als diegeen ik al eerder hierboven beschreef, dan wordt deze wel op de vingers getikt. Dat lijkt mij onrechtvaardig.
Ik spreek over corruptie, omdat ik heb bijgehouden wie wat en wanneer heeft gezegd, waaruit duidelijk kan worden
opgenomen dat er sprake is van corruptie. Indien nodig lever ik het bewijs aan, maar zelf wil ik dat (nu) niet doen.
Mijn mening over Skulltag forum is hierbij gegeven. Ieder ander is vrij om dit zelf te ontdekken met of zonder
mijn ontevredenheidsverklaring.
25 Jul 2010
 
www.bogenbouw.nl link is verwijderd. De site is opgeheven, door mij om persoonlijke redenen. De voormalige link is vervangen door een
andere titel: MAD2, welk een video 'show' is omtrendt de GZDoom/ZDoom/Skulltag engine. (op amateur-niveau)
25 jun 2010
5 nieuwe aanwinsten toegevoegd (Dank je, DWvB): Cryostasis, Killing Floor, NecroVision, Serious Sam 1 + 2 encounter High Definition (HD)
12 jun 2010
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Na enkele weken (vals) te zijn beschuldigd voor 'crimineel gedrag' door YouTube (omdat de wet dat hen voorschrijft zo te doen handelen
omtrendt een YouTube filmpje waarin te zien is hoe men in een Skulltag (Doom) mapje zoveel mogelijk wapens kan vergaren onder een
zacht klinkend achtergrond muziekje dat volgens de amerikaanse bedrijf, Warner Music Group, geregistreerd staat in het CopyRight wet.
De situatie escaleert dusdanig tot het afstoten van YouTube's video uploadservices.
Soms begrijp ik die amerikaanse arrogantie niet helemaal. Ligt het nu aan mij of wat?
Waarom zijn die bedrijven die claimen de wet te kennen en te handhaven tot op het woord, en die uitsluitend hun visie op de wet
vast blijven houden waardoor de 'fair use policy' regel 107, en de wetregel 16b (de thuis kopie) waardoor ook de 1 op 1 kopie term
niet wordt erkent, niet in staat om de wet na te leven?
Ik sla nu de filmpjes op op mijn eigen site, mede uit persoonlijk protest om te laten zien dat onder andere ik, YouTube niet nodig heb om
onschuldige videootjes te 'publiseren'.
11 jan 2010
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Spel archief Starship Troopers  geupload.
 
Door vele malen als een klootzak te zijn behandeld afgelopen anderhalf jaar in de Skulltag samenleving door slechts een stuk of 7 personen
ben ik mijn passie voor Doom kwijt geraakt.
Misschien dat ik zelf om deze behandeling gevraagt heb, maar er spelen net iets teveel en te vaak oneerlijkheden in de Skulltag communitie.
Dus hierbij uit ik eenmaal mijn ongenoegen op mijn eigen site.
Er is niets mis met de engine, tis alleen de vijandigheid en de zogenaamde stoere bink uithangen ten kostte van anderen
in de Skulltag communitie.
Wat mij WEL te verwijten kan worden is het feit dat ik dacht dat ik hun gedrag met wat adviezen kon bij spijkeren. 
Dit bleek echter een fiasco. Kinderen van 12 tot 24 zijn niet te veranderen via de elektronische snelweg.
Zij denken door een leeftijd van 18+ te hebben, volwassen genoeg te zijn. Hou deze gedachte vast en stel jezelf over 10 jaar diezelfde
vraag nog eens: " Was ik toen 10 jaar geleden wel echt volwassen ?". " Heb ik wel juist gehandeld ?"
Wat ik heb ondervonden, los van mijzelf, is dat het probleem in de Skulltag communitie ligt bij mensen die technisch een hoop weten, en
juist daardoor 'naast de schoenen gaan lopen'. Doordat er een elektronische snelweg tussen ieder Skulltag lid zit is men vaker geneigd
om stoer te doen door anderen te kleineren of weg te moffelen als een idioot, stommeling, aandachtvrager of een betweter, zoals ze mij
hebben bestempeld, terwijl als ik iets roep, zoals het gehele gedoe omtrendt de 3D floors, ik wel degelijk studie heb verricht en dus wel
degelijk weet waarover ik praat. Een betweter DENKT dat ie gelijk heeft, maar heeft het niet (altijd), echter, ik WIST dat ik gelijk had.
Langzaam aan verlaat ik het zinkende Skulltag-schip, en verbazend en wel, het lijkt te zinken maar blijft nog best wel verassend lang
drijven. Misschien dat het schip helemaal geen water maakt, maar dat de vermeende rotte appels juist de bemanning van het schip afduwd ?
Wie weet. Gelukkig dat niemand van de Skulltag kern zich uberhaupt afvraagt wie of wat ze van het schip hebben afgejaagd.
Potentiele mappers. Zonder die mappers zal er weinig of niets nieuws op de servers komen waardoor er steeds minder spelers bijkomen.
Ja, alleen spelers die verders niks kunnen dan alleen het spel spelen. En als het al iets kan maken zoals een map of zo, dan zijn het
beginnelingen. Juist die beginnelingen waar deze paar rotte appels juist niet van houden. Ze denken deze 'idioten' te kunnen verjagen....
Het maakt niet uit met welk doel zij hun akties gerechtvaardigen, het werkt toch alleen maar averechts. Ze hebben het alleen nog steeds
niet door. ...... en tja.... dat heb je met kinderen.... Het maakt dus niet uit welk leeftijd je hebt, zolang je doet zoals onrespektvol handelen,
ben je en blijf je voor mij gewoon een kind dat geen besef heeft over de consequenties van zijn of haar handelen.
Ik zeg dat het er 7 zijn, maar sommigen zijn toch nog wat twijfelachtig maar welke zeker niet vriendelijk zijn of doelbewust anderen aan het
uitlokken zijn voor een conflikt en dan zelf de goede meneertje spelen zodat die uitgelokten 'gestraft' worden. Deze zijn sowieso:
(vanaf feb 2007 tot dec 2009) Phucket, Zap610, Esselfortium, Kristus (is tegenwoordig niet meer zo aktief maar is vooral een meeloper)
en waarschijnlijk nog 3, maar vormen niet echt DE KERN van irritaties (ze zijn vooral meelopers of lezen vorige berichten niet (goed) 
waardoor al vaak de verwarring begint of ze zijn doelbewust een iemand's verklaring aan het om draaien, zodat die verklaring bij sommige 
aktieve leden al meteen in het verkeerde keelgat schiet.). In zulks communitie wil ik niet bijhoren. Dank je, de koek-koek.
 
Ik map nog wel voor de projekten waar ik in geïnteresseerd ben/was, maar zal alleen de 'Projects' en eventueel de 'Editing' topics blijven
bezoeken. Uiteraard ook de 'Release' topic natuurlijk. Al het andere zal ik bewust blijven vermijden, vooral als het gaat om onderwerpen als:
'Wat kunnen we doen om deze communitie beter te maken.' of 'Help de communitie' of 'Wat zou jij willen zien in Skulltag'.....
Dat soort zaken intereseerd mij helemaal niet meer. Dat was al rond september 2009 al niet meer, en de interresse in Skultag zelf
wordt hierdoor ook aangetast. Ik map nu al dagen niet meer en speel nu het spel Starship Troopers, en kijk weer wat vaker tv.....
 
Goed gedaan Skulltag communitie <!  " You've won the match <!> "
 
Toch wel raar, dat men stijl tegen mijn meningen ingingen omtrendt de 3D floors, welk feitelijk al in de engine begrepen was, maar dan alleen
bewust was uitgeschakeled in de tegenspel optie (competative spelmode zoals DM, CTF etc.). Welk eigelijk een vorm van rasisme was.
Sinds 10 januari 2010 laat DE programmeur Torr van Skulltag zich er serieus mee in en in alle waarschijnljikheid worden de 3D floors optie
aangeschakeld in elke spelmode in de volgende versie van Skulltag. Jammer, nu dat eerst mijn stemming als een uitgetrapte peuk op de
grond wordt achtergelaten. Niet echt slim, en een beetje taktiekloos hè, Skulltag team, om eerst anderhalf jaar je eigen zin door te drijven
en dan ineens tot bezinning te komen dat jullie gezamelijke keuze niet zo goed heeft uitgepakt.
Als je alleen maar rode auto's maakt omdat JIJ als auto-maker de kleur rood zo geweldig vind, dan mag je niet verwachten dat iedereen
dan JOUW rode autootje komt kopen? Of wel soms?
Helaas werkt dat niet in deze wereld, en dat heb ik vaak genoeg gezegd, geadviseerd en geprobeerd het uit te leggen.
Maar helaas vind men daar bij die Skulltag communitie dat zij er meer belang bij hebben om mensen zoals ik gewoonweg als oud vuil te
behandelen, en in het kwaad daglicht willen zetten.
En ik praat hier maar over slechts een handje vol mensen, maar helaas genoeg om de boel dusdanig te verzieken.
 
Mijn persoonlijke advies is om gerust de engine Skulltag uit te proberen, maar probeer zoveel als mogelijk deze communitie een aantal
jaren te vermijden, tot het oud en wijs genoeg is om naar zijn of haar consumenten te luisteren. Wie wilt er nu een RODE auto ?! :p
 
15 juli 2008
 
Toegegeven dat ik persoonlijk te weinig heb gedaan omtrendt deze hobby site en te lang ben blijven hangen bij skulltag.
Er heeft zich middels al enkele irritaties voor gedaan tussen mij en een Administrator op de Skulltag forum.
24 jun 2008
Vandaag heeft One.com de webcapaciteit van 2000MB vergroot naar 10.000MB :D (Thanx very very very much :D) met dezelfde kosten. LINK
04 mar 2008
2 spellen toegevoegd aan de collectie. Frontlines - Fuel of War & Hour of Victory.
10 jan 2008
Spel Portal rapport opgesteldt.
25 nov 2007
Spel Unreal Tournament III toegevoegd aan mijn collectie en beschikbaar.
18 nov 2007
5 nieuwe titles toegevoegd, te weten: Call Of Duty 4, Crysis, Hellgate London, Jericho, en Time Shift.
30 sept 2007
Nieuwere titel geplaatst: Enemy Territory Quake Wars
13 sept 2007
 
Nieuwere titels toegevoegd zoals: Commandos - Strike Force, MoH - Pacific Assault (origineel CD nu) Ghost Recon Advanced Warfighter (origineel CD nu),
MoH - Airborne, Brothers in Arms - Earned in blood (origineel CD nu).
08 Sept 2007
 
Diverse spelnamen toegevoegd aan de lijst. Sorrie voor de onophoudt, SkullTag/ZDoom heeft mijn interresse gekregen omtrendt scripten, decoraten etc.
Spel BioShock verslag toegevoegd.
16 juni 2007
2 Titels, Wolfschanze en Penumbra - Overture, toegevoegd.
28 mei 2007
Spel Gore 4 nieuwere screenshots toegevoegd.
13 mei 2007
Weer eens lang geleden voor er weer een update is geweest.... 4 titels toegevoegd te weten: Bad Day LA, Code of Honor, The Mark, en S.T.A.L.K.E.R.
31 mar 2007
WadMix2007, etcetra etcetra etcetra (Het heeft zijn eigen update pagina. Wordt dus hier niet meer vernoemd als wanneer er een update is gemaakt)
08 mar 2007
WadMix2007, een Doom2 project, pagina bijgewerkt.
25 feb 2007
WadMix2007, een Doom2 project, pagina bijgewerkt.
17 feb 2007
WadMix2007, een Doom2 project, pagina (Engels) geplaatst.
12 feb 2007
Spel HacX (Doom engine - TC - By Banjo Software in 1997) toegevoegd.
11 feb 2007
Spel Doom2 engine SkullTag bijgewerkt, Doom2 pagina web-linken toegevoegd, en Wolfenstein 3D web linken toegevoegd.
07 feb 2007
Spel Doom2 engine SkullTag toegevoegd (begin)
04 feb 2007
Spel verslag Doom2 verkleint en opgedeeld. Enkele andere hedendaagse engine's toegevoegd. Simpele Download-link toegevoegd in het Doom2 Verslag.
10 jan 2007
Spelverslag Mortyr deel 2 (3 screenshots aan toegevoegd.).
03 jan 2007
Spelverslag Mortyr van start
02 jan 2007
Spelverslag Gore Ultimate Soldier begin.
01 jan 2007
Spelverslag Kreed begin.
25 dec 2006
Spel verslag Serious Sam II vervolg.
11 dec 2006
Video sektor opgeschoont. (ruimte maken.)
08 dec 2006
Spel BattleStrike The Road To Berlin beschikbaar.
07 dec 2006
Na een computer crash, weer opgelapt, en website opgeschoond. Spel Battlestrike The road to Berlin toegevoegd.
27 okt 2006
 
 
 
Spel Unreal Tournament 2004, Laatste video geupload, extreem lang zo'n bijna 18 minuten. Met daarin 7 spel-typen, DeathMatch, Onslaught,
InstaGib Capture The Flag, InstaGib DeathMatch (staat niet als genoteerd in de video ! Staat tussendoor de InstaGib Capture The Flag !),
Assault, Bombing Run, Capture The Flag. De video eiste veel van mijn computer en is vele malen gecrashed vanwege geheugenproblemen.
Toch is er uiteindelijk een fraai videootje uitgerolt met 4 tracks van BassHunter (Boten Anna) (& BazzHeadz).
04 okt 2006
Spel Unreal Tournament 2004, DeathMatch video geupload, extra hoge kwaliteit (DivX6,1,1).
29 sept 2006
Tijdelijk beschikbaar gestelde spel Duke Screw 'Em 38D weer verwijderd.
25 sept 2006
Spel Unreal Tournament 2004, 'Ode to Xanta_Claws' video geupload, extra hoge kwaliteit (DivX6.1.1).
24 sept 2006
Spel Unreal Tournament 2004, Onslaught demo geupload, extra hoge kwaliteit (DivX6.1.1).
23 sept 2006
2 screenshots erbij bij het spel Counterstrike-Source.
22 sept 2006
 
5 screenshots toegevoegd voor spel 'Doom2 voor Doom3' mod.

Tijdelijk spel Duke Screw 'Em 38D geuploaded op de 'Bestanden' pagina.

21 sept 2006
5 nieuwe titels toegevoegd. (totale beschikbare titels: 240, Gerapporteerde titels 77.)
20 sept 2006
Spel Doom2 voor Doom3 modifikatie toegevoegd.
18 sept 2006
Spel Unreal Tournament 2004, nog 3 screenshots toegevoegd. (nu moet het maar eens afgelopen zijn met de screenshots.)  :D
17 sept 2006
 
Spel Unreal Tournament 2004, Invasion demo geupload, zowel als Mpeg (midden kwaliteit) als AVI DivX6.1.1. Deze is van hogere
kwaliteit en toch een kleine 10 Mb kleiner dan de Mpeg versie (experimenteren met de DivX instellingen).
11 sept 2006
Spel Unreal Tournament 2004, 7 screenshots toegevoegd, en het 'Nieuws' pagina bericht 10 sept 2006 aangepast.
10 sept 2006
 
 
www.3DShots.nl schuifbalken zijn aangepast met een wat donkere kleur dat beter bij de site past. Alleen voor IE browsers boven versie 5.
Het spel Unreal Tournament 2004 uitgebreidt met 1 screenshot en 1 gerepareerd (deed het niet) en afgesloten. De pagina kan enkel
nog in de toekomst een paar screenshot erbij krijgen.
09 sept 2006
 
 
 
 
Een demo CounterStrike Source geupload zowel AVI (DivX6.1.1) als Mpeg (2). Tot mijn grote verbazing heeft mijn host (B-One
voor de tweede keer deze website ruimte verdubbeld. Eerder gebeurde dat al op 27 september 2005. nu van 1000Mb naar 2000Mb.
Aardige gasten die Denen. :) (Voorlopig ruimte genoeg voor demo's !!)
En als we dan toch wat meer ruimte krijgen, meteen ook maar een MPEG versie van Doom ³ Last Man Standing demo.
Twee nieuwe spel titels bij gevoegd: Call of Juarez & Red Orchestra.
31 aug 2006
Spel Blake Stone - Planet Strike 10 screenshots bijgevoegd en spel Unreal Tournament 2004, 2 screenshots toegevoegd.
28 aug 2006
Spel Unreal Tournament 2004 van vergrootte afbeeldingen voorzien en tevens vertaald. 3 nieuwe screenshots toegevoegd.
27 aug 2006
Diverse pagina's vertaalt, 'C', t/m 'H' catagorie.
25 aug 2006
Spel Blake Stone - Planet Strike tijdelijk een Torrent link aangebracht. Zo ook via hier.   
24 aug 2006
Spel Blake Stone - Planet Strike toegevoegd. Dankzij BitTorrent netwerk eindelijk sinds jaren 'Planet Strike' in mijn bezit.
23 aug 2006
Spel Unreal vertaalt en vergrootte screenshots toegevoegd.
22 aug 2006
Spel Unreal Tournament de screenshots vergrootte versie toegevoegd.
20 aug 2006
 
 
Spel Half Life 2 pagina aangepast inclusief de vergrootte versie screenshots toegevoegd. Zo ook spel Gotcha! aangepast inclusief de
vergrootte versie screenshots. Spel FarCry 1 screenshot aangebracht. 1 screenshot van spel DukeScrew'm herstelt.
Klein tekstfoutje herstelt in spel Die Hard Nakatomi Plaza.
19 aug 2006
Spel CounterStrike - Source vervolg 8.
17 aug 2006
Spel CounterStrike - Source vervolg 7.
16 aug 2006
Een paar pagina's vertaalt, en een screenshot toegevoegt bij spel Blood.
14 aug 2006
Spel Counter Strike - Source vervolg 6.
13 aug 2006
2 nieuwe titels toegevoegd, te zijn: America's 10 most wanted, en Dead man's hand.
12 aug 2006
Spel Counter Strike - Source vervolg 5.
09 aug 2006
Spel Counter Strike - Source vervolg 4. (blijft boeien.)
06 aug 2006
Spel Counter Strike - Source vervolg 3
05 aug 2006
Spel Prey vervolgt 3. <-> Spel Prey vervolgt 4 (afgerondt).
03 aug 2006
Spel Prey vervolgt 2.
02 aug 2006
Spel Day Of Defeat - Source en Prey toegevoegd.
27 juli 2006
Spel CounterStrike - Source (vervolgt).
26 juli 2006
Spel CounterStrike - Source (Half Life 2 Add-On Modification) toegevoegd.
06 juli 2006
Spel Halo - Combat Evolved (vervolgt).
05 juli 2006
Spel Halo - Combat Evolved gelinked (ofwel een start.)
02 juli 2006
Spel Die Hard - Nakatomi Plaza afgerondt.
26 juni 2006
Spel Die Hard - Nakatomi Plaza (vervolgt.) plus geupload.
25 juni 2006
Spel Die Hard - Nakatomi Plaza. (start.)
24 juni 2006
Afdeling 'Bestanden' ge-updated met diverse programma's.
23 juni 2006
Diverse titels toegevoegd.
23 april 2006
Doom3 Last Man Standing geupload.
16 april 2006
De resterende screenshots geuploaded.
15 april 2006
Een paar FEAR screenshots geuploaded.
03 april 2006
Vergeten de pagina link te uploaden naar F.E.A.R. 'resultaat. Vandaag even snel gedaan. Slechts alleen wat screenshots beschikbaar.
01april 2006:
 
Wederom een demo fragment over Doom3, nu in Co-operative mode (samenspel). Tijd voor andere spellen, zucht...
Een paar Fear screenshots geuploaded.
22 mrt 2006:
 
 
 
 
Weer een demo fragment over Doom3 geupload, en een bestaand fragment weggehaald. (ruimte....)
Ik krijg al aardig door hoe mijn video editor programma precies werkt en haal allerlei capriolen uit zodat ook mijn snelste computer
al aardig begint te stotteren.
Verder nog wat "hulp pagina's" gemaakt als bij een internet-searcher (internet-zoeker) maar één enkele pagina als zoekresultaat uitrolt,
dat dan de gebruiker via een link het volledige pagina tot zijn/haar beschikking krijgt. (zie boven, gele balk.)
21 mrt 2006:
 
Diverse software geupload en gelinkt (Torrents) wat betreft video editing. ('Bestanden') & ('Video') . Tevens achterstallige
informatie wat deze pagina betreft bijgewerkt.
20 mrt 2006:
De doorgelinkte pagina's heeft een vertaalde (Engels) versie.
19 mrt 2006:
Een paar pagina's van de www.DUOSTRIP.nl doorgelinkt naar de www.3DSHOTS.nl .
12 mrt 2006:
 
Na twee verwoedse pogingen om een lang video fragment te produceren een derde poging met nog veel meer fragmenten dan de twee
'voorgangers', over Classic Doom3. Ik maak gebruik van: Fraps, PhotoShop Pro 7, Blaze Media Pro, en Honestech Video Editor 7.
11 mrt 2006:
 
Ondertussen in de ban van Doom 3 van de 'OpenDoom' en 'Classic-Doom3' een video fragment over de introduktie filmpje van de
Classic-Doom3 module (een uitbreidingkje voor Doom3).
09 mrt 2006:
 
Eén video fragment over Doom 3 tevens een uitprobeer tussen DivX4.12 en DivX6.1.1 compressoren. DivX6.1.1 maakt iets kleinerder
bestand van een AVI bij redelijke beeldkwaliteit.
04 mrt 2006:
Twee video fragmenten van eigen makelij (eerste uitprobeer om te editten) (Wolfenstein3D & X-Men Ravages Of Apocalypse Quake).
04 mrt 2006:
Menu uitgebreidt met 'Downloads', 'Bestanden', 'Video'.
31 jan 2006:
Titel Half Life - Blue Shift EN Oppossing Force van grote screenshots voorzien.
29 jan 2006:
Titel X-Men - Ravages Of Apocalypse (Quake total Conversion) bijgewerkt.
28 jan 2006:
HalfLife (BlackMesa) van grote screenshots voorzien, index controle (missende titels rood gemaakt-grijs was vaak onleesbaar).
22 jan 2006:
Indexing controle.
16 jan 2006:
Titel Call Of Duty 2 vervolg 6 en afgerondt. Maar ik zal 'm nog wel keer op keer online gaan spelen.
15 jan 2006:
Titel Call Of Duty 2 vervolg 5.
14 jan 2006:
Titel Call Of Duty 2 vervolg 4.

24 dec 2005:

Titel Call Of Duty 2 vervolg 3.

23 dec 2005:
Titel Isle of the dead (Rainmaker-1993) via een kennis toegezonden gekregen, Arjan BEDANKT !

18 dec 2005:

 
 

Titel Call Of Duty 2 het vervolg 2. Tevens titels: Redneck Rampage, C&C Renegade, Requiem, Rise Of The Triad, Serious Sam first encounter,

Serious Sam second encounter, Shadow Warrior, Spear Of Destiny, en Return to Castle Wolfenstein aangepast met vergroting screenshots.
Een begin gemaakt aan de 'Achtergronden - link'

17 dec 2005:

Titel Call Of Duty 2 reportage een begin.

13 dec 2005:
Titels: Duke Nukem 3D en Duke Screw 'm aangepast op grote afbeelding (Op de cover na).
11 dec 2005:
Titels: Quake,Quake2,Quake3,Fortress of dr. Radiaki,Red Faction, geupdated met vergroting screenshots.
10 dec 2005:
Titels: Malice,Max Payne,Medal Of Honor Allied Assault, Nam, Outbreak, geupdated met vergroting screenshots.
09 dec 2005:
Titel Call of Duty vervolg 4 en afgerond.
03 dec 2005:
Titel Call of Duty vervolg 3.
28 nov 2005:
Titel Call of Duty vervolg 2.
27 nov 2005:
Titel Quake 4 afgerond en een start met Call of Duty.
19 nov 2005:
7 nieuwe titels toegevoegd: Quake 4 - Vietcong 2 - Call of Duty 2 - Battlefield 2 - Fear - StarShip Troopers - Sniper Elite.
11 nov 2005:
Zoekopdracht 'omslagen' - pagina begin.
10 nov 2005:
Titel Doom3 Resurrection Of Evil afgerond.
01 nov 2005:
Titel Hellforces afgerond.
31 okt 2005:
Titel HellForces bijna afgerond. Komen nog slechts enkele screenshots bij....
19 okt 2005:
Serious Sam II Reportage begin en een transparant groen lampje (gloeiend.).
15 okt 2005:
 
Computer crash verholpen (virus ??) en 'vraagtekentje' transparant uitgevoerd (experiment).
Nieuwe speltitels toegevoegd, oa Joint Operation Typhoon, Battlefiled Vietnam, Men of Valor en Serious Sam II etc...
27 sep 2005:
Mijn host (B-One.com) heeft mijn websiteruimte vergroot van 600Mb naar 1000Mb voor dezelfde kosten als voorheen.
01 sep 2005:
Titel HellForces uitgebreidt met meerdere screenshots.
22 aug 2005:
Titel Hell Forces beschikbaar gesteld.
19 aug 2005:
Diverse nieuwe titels toegevoegd aan het totale zoeklijst.
15 aug 2005:
Zoekbalk uitgebreidt met zoekaktie 'jaartal'. Trespasser met cheats uitgevoerd. Painkiller BOOH voorlopig afgerond.
14 aug 2005:
Titel Requiem en Painkiller BOOH met meer screenshots uitgevoerd.
13 aug 2005:
Titel Requiem uitvergroting screenshots aangepast.
12 aug 2005:
Titel Painkiller Battle Out Of Hell toegevoegd.
07 aug 2005:
Titel Painkiller afgewerkt inclusief vergroting screenshots.
23 juli 2005:
Titels AvP2, Blake Stone, en Blood nieuwe uitvergroting screenshots javascript toegevoegd.
22 juli 2005:
Titel America's Army uitvergroting screenshots aangepast.
20 juli 2005:
Titel Alien vs Predator 2 uitgebreidt met een uitvergroting van alle beschikbare screenshots.
14 juli 2005:
Titel America's Army uitgebreidt met een uitvergroting van alle beschikbare screenshots.
10 juli 2005:
 
Het 'update nieuws' aangepast zodat er nog meer duidelijkheid aanwezig was tussen alle update aktiviteiten. Dit was eerst alleen met een
achtergrondkleurtje gedaan. Nu is daar een rand bijgekomen.
3 juli 2005:
Gotcha! erbij gevoegd en dit 'update nieuws' toegevoegd aan deze pagina.
25 juni 2005:
Titel America's Army uitgebreidt met enkele screenshots.
24 juni 2005:
Titel America's Army erbij gevoegd.
20 juni 2005:
Titel Painkiller uigebreid met meer screenshots.
19 juni 2005:
Titel Painkiller ertussen gevoegd.
15 juni 2005:
3DSHOTS geupdated met alle overgebleven verslagen van S t/m Z + 0-9 overgezet.
12 juni 2005:
3DSHOTS geupdated met alle al verslagen spellen op de DUOSTRIP van G t/m S (24 titels) overgezet naar 3DSHOTS.
11 juni 2005:
 
3DSHOTS geupdated met 1 nieuwe titel, DOOM3 Resurrection. Verder is complete spel-index met enkele spelnamen nog
ontoegankelijk. Foutjes herstelt.
10 juni 2005:
3DSHOTS verkleinde versie index pagina, spelnaamzoekfunktie is nu met tekst uitgevoerd i.p.v. images (jpg). Soort van D.A.M.S.)
9 juni 2005:
3DSHOTS geupdated met 4 werkende titels. (E t/m F) en verkleinde versie van de 3DSHOTS-index pagina.
6 juni 2005:
Alle beschikbare titles zijn uitgebreid met een vergrootte versie van de omslagen (covers).
5 juni 2005:
Er zijn nu in totaal 14 werkende titels (a t/m D).
4 juni 2005:
 
 
 
 
Een site met http://www.3DSHOTS.nl is 'geboren'. Deze site heeft maximaal 600 Mb ruimte en zal enkel mijn persoonlijke 3D-shooters
verzameling bevatten. Aangezien een soortgelijkse site nog niet bestaat ga ik het doen. 3DSHOTS.nl zal mijn objektieve mening
weergeven over de spellen die ik heb.
Van de al bestaande verslagen op de http://www.DUOSTRIP.nl zijn er al 18 verslagen overgezet waarvan er 11 volledig funktioneren
en zijn uitbegreid. Op de http://www.3DSHOTS.nl is ruimte genoeg voor uitbreiding zoals de omslagen van het desbetreffende spel.

 

 << End of page >>